Informații publice

2024
Anunț colectiv nr 48 / 16.10.2024
Anunț colectiv nr 47 / 15.10.2024
Anunț colectiv nr 46 / 07.10.2024
Anunț colectiv nr 45 / 03.10.2024
Anunț colectiv nr 44 / 01.10.2024
Acte administrative nr 145 / 26.09.2024
Acte administrative nr 144 / 24.09.2024
Anunț colectiv nr 43 / 23.09.2024
Acte administrative nr 143 / 20.09.2024
Acte administrative nr 142 / 19.09.2024
Anunț colectiv nr 42 / 18.09.2024
Acte administrative nr 141 / 17.09.2024
Acte administrative nr 140 / 16.09.2024
Acte administrative nr 139 / 13.09.2024
Anunț colectiv nr 41 / 09.09.2024
Anunt colectiv nr 40 / 07.09.2024
Anunt colectiv nr 39 / 04.09.2024
Anunț colectiv nr 38 / 03.09.2024
Anunț colectiv nr 37 / 29.08.2024
Acte administrative nr 137 / 07.08.2024
Acte administrative nr 136 / 06.08.2024
Acte administrative nr 135 / 05.08.2024
Anunț colectiv nr 36 / 05.08.2024
Acte administrative nr 134 / 02.08.2024
Acte administrative nr 133 / 01.08.2024
Acte administrative nr 132 / 31.07.2024
Anunț colectiv nr 35 / 30.07.2024
Acte administrative nr 131 / 30.07.2024
Acte administrative nr 129 / 29.07.2024
Acte administrative nr 128 / 25.07.2024
Acte administrative nr 127 / 23.07.2024
Anunț colectiv nr 34 / 19.07.2024
Acte administrative nr 126 / 18.07.2024
Acte administrative nr 125 / 17.07.2024
Anunț colectiv nr 33 / 16.07.2024
Anunț colectiv nr 32 / 11.07.2024
Anunț colectiv nr 31 / 10.07.2024
Anunț colectiv nr 30 / 03.07.2024
Anunț colectiv nr 29 / 26.06.2024
Anunț colectiv nr 28 / 18.06.2024
Anunț colectiv nr 27 / 04.06.2024
Anunț colectiv nr 26 / 29.05.2024
Anunt colectiv nr 25 / 22.05.2024
Anunț colectiv nr 24 / 16.05.2024
Anunț colectiv nr 23 / 13.05.2024
Anunț colectiv nr 22 / 07.05.2024
Anunț colectiv nr 21 / 23.04.2024
Anunt colectiv nr 20 / 16.04.2024
Anunț colectiv nr 19 / 15.04.2024
Anunt colectiv nr 18 / 26.03.2024
Anunț colectiv nr 17 / 22.03.2024
Anunț colectiv nr 16 / 20.03.2024
Anunt colectiv nr 15 / 12.03.2024
Anunț colectiv nr 14 / 06.03.2024
Anunt colectiv nr 13 / 27.02.2024
Anunt colectiv nr 12 / 21.02.2024
Anunț colectiv nr 11 / 16.02.2024
Anunț colectiv nr 10 / 07.02.2024
Anunț colectiv nr 9 / 06.02.2024
Anunț colectiv nr 8 / 29.01.2024
Anunț colectiv nr 7 / 22.01.2024
Anunț colectiv nr 6 / 18.01.2024
Anunț colectiv nr 5 / 16.01.2024
Anunț colectiv nr 4 / 12.01.2024
Anunț colectiv nr 3 / 11.01.2024
Anunț colectiv nr 2 / 10.01.2024
Anunț colectiv nr 1 / 08.01.2024

Arhivă

Declarații de avere și interese consilieri locali și funcționari publici

path: Declaratii

Documente necesare depunerii declarațiilor:
  • Contract vânzare cumpărare (notarial), donație, întreținere, certificat moștenitor, sentință definitivă, după caz;
  • Copie act de identitate (CI);
  • Certificat de Performanță Energetică – pagina clasificare energetică – după caz;
  • Copie extras CF în anumite cazuri;
  • Declarație – model ITL;
  • Pentru clădirile nerezidențiale: raport de evaluare mai nou de 5 ani sau contract de vânzare cumpărare sau autorizație de construire după caz;
Pentru locuințe dobândite prin construire:
  • Copie autorizatie construire
  • Copie schita, plan de situatii
  • Copie memoriu tehnic cu materiale de construcții utilizate;
  • Copie CI
  • Declaratie
  • Copie extras CF, daca e cazul
Pentru scoatere din evidență a unui imobil prin vânzare-cumpărare:
  • Declarație
  • Contract de vânzare-cumpărare (notarială), donație, contract de rentă viageră, sentință definitivă
Pentru scoatere din evidență a unui imobil prin demolare:
  • Declarație
  • Copie autorizatie demolare
  • Copie schita, plan de situatie
Pentru declarare terenuri:
  • Carte de identitate
  • Contract de vânzare-cumpărare (notarială), contract de donație (notarială).
  • Extras carte funciară
  • Titlu de proprietate (teren extravilan)
  • Declarație de impunere (ITL)
Luare în evidență autoturism înmatriculat în România:
  • Copie contract vânzare cumpărare, contract moștenitor, contract leasing, contract donație, factură
  • Copie carte identitate autoturism
  • Copie CI cumpărător (și vânzător după caz)
  • Declarație
  • Fisă de înmatriculare
Luare în evidență autoturism adus din străinătate:
  • Copie contract vânzare cumpărare, tradus și legalizat
  • Copie carte identitate autoturism
  • Copie CI
  • Declarație
  • Fisa de înmatriculare
Scoatere din evidență autoturism:
  • Copie contract vânzare cumpărare în cazul vânzării autoturismului
  • Copie CI vânzător, cumpărător
  • Fișă de înmatriculare
  • Declarație de scoatre din evidență
  • Certificat de radiere
  • Carte de identitate al vehicolului
Acte necesare pentru scutire în cazul veteranilor de razboi, persoanelor prevazute în decret lege 118 / 1990, Legea  341 / 2004, Persoane cu handicap conform art. 456, lit. t):
  • Cerere scutire
  • Copie act ce dovedește calitatea de scutit (legitimație veteran, decizie sau hotărâre pentru decret lege 118/1990, certificat revoluționar)
  • Copie CI (soț, soție)
  • Copie certificat căsătorie
  • Copie act casa
  • Extras CF (nu mai vechi de 3 luni)
Acte necesare pentru scutire de impozit pe teren arabil, fânețe, păduri în suprafață de până la 5 ha, pentru veteranii de război, văduvele de război, văduvele veteranilor de război (Legea 24 / 2010):
  • Cerere de scutire
  • Copie carte de identitate
  • Extras CF / acte doveditoare ale proprietății dacă nu e întabulat
  • Copie legitimație de veteran

27.05.2024 – Anunț concurs pentru post contractual
25.03.2024 – Anunț concurs post contractual
22.01.2024 – Anunț concurs post contractual de conducere
12.05.2023 – Anunț concurs contractual – Anulat conform ordonanței 34/2023
12.04.2023 – Anunț concurs funcție publică
06.04.2022 – Anunț concurs – manager de proiect
30.03.2023 – Anunț concurs funcții contractuale
24.03.2023 – Anunț concurs funcții contractuale – Anulat !

08.11.2022 – Anunț concurs funcție contractuală
04.11.2022 – Anunț concurs medic școlar
12.07.2022 – Anunț concurs funcție publică – consilier juridic
30.06.2022 – Anunț concurs – posturi contractuale
20.06.2022 – Anunț concurs funcții contractuale
26.05.2022 – Anunț concurs funcție contractuală
24.03.2022 – Anunț concurs funcție contractuală
18.03.2022 – Anunț concurs medic școlar
03.02.2022 – Anunț funcție contractuală

12.11.2021 – Anunț concurs funcție publică
14.10.2021 – Anunț concurs funcție publică
12.10.2021 – Anunț concurs funcție contractuală
23.08.2021 – Anunț concurs contractual
18.08.2021 – Anunț concurs contractual
28.06.2021 – Anunț concurs funcții contractuale
11.06.2021 – Anunț concurs funcție publică
08.04.2021 – Anunț concurs funcție contractuală
25.02.2021 – Anunț concurs funcție contractuală
01.02.2021 – Anunț concurs funcție publică

21.12.2020 – Anunț concurs pentru ocuparea funției publice vacante
12.11.2020 – Anunț concurs funcție contractuală
06.10.2020 – Anunt concurs – post bibliotecar
12.02.2020 – Anunț concurs – post contractual vacant
23.12.2019 – Anunț concurs – funcție contractuală
10.12.2019 – Anunț concurs – post contractual vacant
19.11.2019. – Anunț concurs funcție contractuală
31.10.2019 – Anunț concurs – funcție contractuală
08.10.2019 – Anunț concurs – funcție contractuală
20.09.2019- Concurs de recrutare pentru ocuparea 2 funcții publice vacante
17.09.2019 – Anunț concurs muncitor calificat
22.08.2019 – Anunț concurs inspector debutant
22.08.2019 – Anunț concurs muncitor calificat
19.03.2019 – Anunț concurs pentru ocuparea unui post contractual vacant
18.02.2019 – Anunț concurs pentru ocuparea unui post vacant
05.02.2019 – Anunți concurs pentru ocuparea posturi contractuale vacante
01.02.2019 – Anunți concurs pentru ocuparea următoarelor funcții publice vacante
16.01.2019 – Anunt concurs – compartiment sport si turism
03.01.2019 – Anunț concurs
13.12.2018 – Anunți concurs de angajare
26.11.2018 – Anunt concurs
08.11.2018 – Anunt concurs de angajare
20.10.2017 – Anunt concurs – Șofer
17.07.2017 – Anunt concurs – inspector
28.06.2017 – Anunt concurs sofer UAT Sacueni
25.06.2017 – Anunt concurs functionar adm.UAT Sacueni
13.03.2017 – Anunt Post de director asezamant cultural.
14.11.2016 – orele 10 organizeaza concurs ptr ocuparea unui post de administrator public.
Anunț 27.10.2016
Anunt concurs – 04-07-2016

Alegeri parlamentare 2016

 

Numărul total al voturilor valabil exprimate obtinute de fiecare candidat pentru functia de Primar
Gyurcsik Zoltan – ALDE – 204
Béres Csaba – UDMR – 2453
DUTA CRISTINA MONA – PSD – 1283
POP IOAN – PNL – 117
RHEDEY EMILIA – EMNP – 291
ADONYI IULIU – MPP – 253
BEREGSZASZI JANOS ELOD-MAITREYA – CANDIDAT INDEPENDENT – 178

 

Numărul total al voturilor valabil exprimate obtinute de fiecare lista de candidat si de fiecare candidat independent:
ALDE – 184
UDMR – 2478
PSD – 934
PNL – 162
EMNP – 338
MPP – 249
MAJERCSIK ATTILA -376

REZULTATE ALEGERI LOCALE 27 SEPTEMBRIE 2020

Primar

Candidat
Partid
Voturi
Procent
BÉRES CSABA
UNIUNEA DEMOCRATĂ MAGHIARĂ DIN ROMÂNIA
2.769
55,62 %

DUŢĂ CRISTINA MONA

PARTIDUL SOCIAL DEMOCRAT
1.068
21,45 %

BOROS DÁVID

450
9,03 %

MÁTYUS BARNABÁS-ZOLTAN

PARTIDUL NAȚIONAL LIBERAL
411
8,25 %

ADONYI IULIU

PARTIDUL POPULAR MAGHIAR DIN TRANSILVANIA
211
4,23 %

JAKAB HUBA-LEVENTE

PARTIDUL ALIANŢA LIBERALILOR ŞI DEMOCRAŢILOR – ALDE
36
0,72 %

CICORTAS GEORGETA-CORINA

PARTIDUL PRO ROMÂNIA
33
0,66 %

TOTAL

4.978
100%

Consiliul local

Candidat
Voturi
Procent
Mandate faza 1
Mandate faza 2
Mandate Total
UNIUNEA DEMOCRATĂ MAGHIARĂ DIN ROMÂNIA
2.955
60,24 %
11
0
11

PARTIDUL SOCIAL DEMOCRAT

911
18,57 %
3
0
3

PARTIDUL NAȚIONAL LIBERAL

397
8,09 %
1
1
2

BOROS DÁVID

295
6,01 %
1
0
1

PARTIDUL POPULAR MAGHIAR DIN TRANSILVANIA

238
4,85 %
0
0
0

PARTIDUL PRO ROMÂNIA

44
0,89 %
0
0
0

MAGYARI ATTILA

34
0,69 %
0
0
0

PARTIDUL ALIANŢA LIBERALILOR ŞI DEMOCRAŢILOR – ALDE

31
0,63 %
0
0
0

TOTAL

4.905
100%
16
1
17

 

Proces-verbal din data de 12.09.2020 privind desemnarea președinților birourilor electorale ale secțiilor de votare constituite pentru alegerea autorităților administrației publice locale din data de 27 septemb!ie 2020 și a locțiitorilor acestora – înlocuire

Proces-verbal din data de 12.09.2020 privind desemnarea președinților birourilor electorale ale secțiilor de votare constituite pentru alegerea autorităților administrației publice locale din data de 27 septemb!ie 2020 și a locțiitorilor acestora – înlocuiri

Proces-verbal din data de 12.09.2020 privind desemnarea președinților birourilor electorale ale secțiilor de votare constituite pentru alegerea autorităților administrației publice locale din data de 27 septemb!ie 2020 și a locțiitorilor acestora

Tabel secții de votare Săcueni

Dispoziția Nr.224 – privind stabilirea locurilor speciale pentru afișaj electoral

HOTĂRÂREA NR. 17 din 18.08.2020 Privind admiterea propunerii de candidat independent pentru funcția de consilier local depusă de , d-l Magyari Attila pentru Consiliul Local Săcueni
Candidat independent consilier local

HOTĂRÂREA NR. 16 din 18.08.2020 Privind admiterea propunerii de candidat independent pentru funcția de consilier local depusă de , d-l Boros Dávid pentru Consiliul Local al orașului Săcueni
HOTĂRÂREA NR. 15 din 18.08.2020 Privind admiterea propunerii de candidat independent pentru funcția de Primar depusă de, d-l Boros Dávid pentru orașul Săcueni
Candidat independent primar și consilier local

HOTĂRÂREA NR. 14 din 18.08.2020 Privind admiterea listei de candidați, propusă de Partidul Național Liberal (PNL) pentru Consiliul Local Săcueni HOTĂRÂREA NR. 13 din 18.08.2020 Privind admiterea a candidaturii d-lui Matyus Barnabas Zoltan la funcţia de PRIMAR pentru orașul Săcueni din partea Partidul Național Liberal (PNL)
Listă candidați pentru primar și consiliul local Partidul PNL Partidul Național Liberal

HOTĂRÂREA NR. 12 din 18.08.2020 Privind admiterea listei de candidați, propusă de Pro România pentru Consiliul Local al orașului Săcueni
HOTĂRÂREA NR. 11 din 18.08.2020 Privind admiterea a candidaturii d-nei Cicortaș Georgeta Corina la funcţia de PRIMAR pentru orașul Săcueni din partea Pro România
Listă candidați pentru primar și consiliul local Partidul Pro România

HOTĂRÂREA NR. 10 din 18.08.2020 Privind admiterea listei de candidați, propusă de Partidul Social Democrat (PSD) pentru Consiliul Local Săcueni
HOTĂRÂREA NR. 9 din 18.08.2020 Privind admiterea a candidaturii d-nei Duță Cristina Mona la funcţia de PRIMAR pentru orașul Săcueni din partea Partidul Social Democrat (PSD)
Listă candidați pentru primar și consiliul local Partidul Social Democrat

HOTĂRÂREA NR. 8 din 18.08.2020 Privind admiterea listei de candidați, propusă de Partidul Alianța Liberarilor și Democraților (ALDE) pentru Consiliul Local Săcueni
HOTĂRÂREA NR. 7 din 18.08.2020 Privind admiterea a candidaturii d-lui Jakab Huba-Levente la funcţia de PRIMAR pentru orașul Săcueni din partea Partidul Alianța Liberarilor și Democraților (ALDE)
Listă candidați pentru primar și consiliul local Partidul ALDE

HOTĂRÂREA NR. 6 din 18.08.2020 Privind admiterea listei de candidați, propusă de Partidul Popular Maghiar din Transilvania (EMNP-PPMT) pentru Consiliul Local Săcueni
HOTĂRÂREA NR. 5 din 18.08.2020 Privind admiterea a candidaturii d-lui ADONYI IULIU la funcţia de PRIMAR pentru orașul Săcueni din partea Partidul Popular Maghiar din Transilvania (EMNP-PPMT)
Listă candidați pentru primar și consiliul local Partidul Popular Maghiar din Transilvania

HOTĂRÂREA NR. 4 din 18.08.2020 Privind admiterea listei de candidați, propusă de Uniunea Democrată Maghiară din România (U.D.M.R) pentru Consiliul Local Săcueni
HOTĂRÂREA NR. 3 din 18.08.2020 Privind admiterea a candidaturii d-lui BÉRES CSABA la funcţia de PRIMAR al orașului Săcueni din partea Uniunea Democrată Maghiară din România (U.D.M.R)
Listă candidați pentru primar și consiliul local Partidul UDMR

Solicitare informații publice

Cadru legislativ:

  • Legea nr. 544 din 12 octombrie 2001 – privind liberul acces la informaţiile de interes public;
  • Hotărârea de Guvern nr. 123 din 7 februarie 2002 – pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public;
  • Hotărârea guvernului Nr. 478/2016 din 6 iulie 2016 pentru modificarea şi completarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 123/2002

Persoana responsabila pentru Legea 544/2001:

Funcționar desemnat: Dormány Beáta
Adresa de contact : orassacueni@gmail.com
Tel: +0040 259 352 194

Model Formular cerere – Legea 544/2001

Raport anual

Raport de evaluare a implementării Legii nr. 544/2001 in anul 2021

 

REGISTRUL UNIC AL TRANSPARENȚEI INTERESELOR (RUTI)

Ce este registrul?

Operaționalizarea Registrului Unic al Transparenței Intereselor s-a realizat prin aprobarea Memorandumului privind instituirea Registrului Unic al Transparenței Intereselor.

Obiectivul RUTI este de a crea cadrul în care, pe de o parte, grupurile specializate din societatea civilă să se înregistreze atunci când urmăresc să convingă decidenții: să preia o inițiativă de politică publică sau să modifice o politică publică existentă iar, pe de altă parte, decidenții să confirme întâlnirile directe cu aceștia, asigurându-se transparența și minime reguli de etică în procesul de elaborare a politicilor la nivelul Guvernului. Transparența actului decizional presupune implicarea întregii societăți în acest proces.

Grupurile specializate din societatea civilă vizate de RUTI sunt reprezentante de: societate cu personalitate juridică, asociații, fundații și federații, organizații religioase / a cultelor sau asociate unui cult, organizație sindicală, organizație patronală, camere de comerț, structuri asociative ale administrației publice locale, alte tipuri de organizații legal constituite, persoane fizice autorizate, întreprinderi individuale, întreprinderi de familie, cabinete indivi­duale, cabinete asociate, societatea profesională, cu sau fără personalitate juridică.

Acestea se pot înscrie, în mod voluntar, accesând formularul de înscriere și asumându-și respectarea Codului de conduită RUTI. Actualizarea informațiilor se va face ori de câte ori este cazul, dar nu mai târziu de un interval de 6 luni. Pentru informații detaliate despre înscriere, Secretariatul General al Guvenului pune la dispoziție un ghid privind înscrierea grupurilor specializate.

Decidenții sunt reprezentați de: Prim – Ministrul României, Secretarul General al Guvernului, miniștri, secretari de stat, consilieri de stat și conducători cu rang de demnitar ai altor instituții sau organe centrale ale administrației publice din subordinea Guvernului sau a ministerelor. Aceștia vor afișa agenda zilnică a întâlnirilor.

Deciziile luate la nivelul Executivului au un impact economic și social direct asupra a milioane de români, astfel că felul în care acestea sunt adoptate trebuie să fie bazat pe un proces cât mai transparent posibil, deschis în mod egal tuturor părților interesate de deciziile publice, participativ, în toate etapele. În acest context, Guvernul României își manifestă întreaga disponibilitate de a interacționa în mod echidistant, încă din etapa de identificare a nevoilor ce stau la baza unei viitoare politici publice și până la faza de adoptare, cu toate părțile interesate și specializate în procesele de elaborare a deciziilor publice, într-un climat de transparență, bazat pe valori constând în responsabilitate și respect reciproc.

Care sunt facilităţile ?

Beneficiile grupurilor specializate care își asumă acest standard de conduită și transparență în interacțiunea cu instituțiile publice, prin înscriere în RUTI, sunt următoarele:

  • accesul primordial la o serie de servicii precum E-Consultare (buletinul actelor normative aflate în consultare publică) sau E-Dezbatere (Calendarul Dezbaterilor Publice de la nivel central) realizate de SGG cu scopul facilitării cunoașterii, cu promptitudine, a priorităților de reglementare;
  • participarea la întâlniri de lucru organizate între membrii RUTI și reprezentanții autorităților publice centrale, RUTI asumându-și impulsionarea interacțiunii între membri;
  • posibilitatea întâlnirii directe, instituționale, cu factorii de decizie;
  • participarea decidenților sau a persoanelor desemnate la evenimentele organizate de grupurile specializate înscrise în RUTI.

http://ruti.gov.ro/

Despre Serviciul de urgență 112

Serviciul de urgență 112

Serviciul de urgență 112 asigură preluarea apelurilor de urgență de la cetățeni și transmiterea acestora către agențiile specializate de intervenție (Ambulanță, SMURD, Poliție, Pompieri, Jandarmerie, Salvamont), în vederea asigurării unei reacții imediate, uniforme și unitare pentru soluționarea urgențelor.

Serviciul de urgență 112 este furnizat de Sistemul național unic pentru apeluri de urgență (SNUAU). Administratorul SNUAU este Serviciul de Telecomunicații Speciale (STS).

SNUAU este compus din centre unice pentru apeluri de urgență, dispecerate integrate de urgență și dispecerate de urgență ale agențiilor specializate de intervenție. Atât centrele unice pentru apeluri de urgență, operate de STS, cât și dispeceratele de urgență ale agențiilor specializate de intervenție sunt organizate la nivelul fiecărui județ. Centrul 112 București-Ilfov recepționează apelurile efectuate din București și din județul Ilfov.

Numărul 112

112 este numărul unic pentru apeluri de urgență, disponibil în toată țara, ce poate fi apelat din toate rețelele publice de telefonie.

Apelurile sunt preluate 24/7 de operatorii STS din cadrul Serviciului de urgență 112 și, în funcție de tipul urgenței, sunt transferate apoi către dispecerii agențiilor specializate de intervenție, care realizează un interviu pe domeniul de competență, alocă și alertează echipajele din teren.

Apelurile pot fi preluate și procesate în mai multe limbi de circulație internațională și în limbile minorităților naționale.

Mai multe indormații: https://www.sts.ro/ro/despre-112

Aplicație Apel 112: Google play , App store