-
_.Centralizatorul achizițiilor publice +5.000 euro, trimestru I 2023.pdf
-
_.Centralizatorul achizițiilor publice +5.000 euro, trimestru II 2023.pdf
-
_.Centralizatorul achizițiilor publice +5.000 euro, trimestru III 2023.pdf
-
_.Centralizatorul achizițiilor publice +5.000 euro, trimestru IV 2023.pdf
-
I_01.Contract achizitie pachet instalatii sanitare. 26.01.2023.pdf
-
I_02.Contract achiziție echipamente medicale pentru cabinet stomatologic scolar. 03.02.2023.pdf
-
I_03.Contract achizitie pachet produse de uz general, unelte,consumabile si alte articole de diverse. 26.01.2023.pdf
-
I_04.Contract achizitie carburant auto benzina pentru UAT Oras Sacueni. 10.01.2023.pdf
-
I_05.Contract achiziție echipament de inot pentru copii POCU 2014-2020.21.03.2023.pdf
-
I_06.Contract achizitie masini de spalat si uscat rufe 08.03.2023.pdf
-
I_07.Contract servicii de consultanță elaborare cerere de finanțare în cadrul PNRR-Componența 15-Investiția 11. 27.01.2023.pdf
-
I_08.Contract servicii sociale specifice compartimentului de servicii sociale din cadrul DAS.25.01.2023.pdf
-
I_09.Contract servicii de asistenta tehnica software.05.01.2023.pdf
-
I_10.Contract servicii de evaluare bunuri mobile si imobile 03.02.2023.pdf
-
I_11.Contract servicii de consultanta management PNNR-C10-I3-821. 27.02.2023.pdf
-
I_12.Contract servicii de consultanta management PNNR-C10-I3-1577. 23.02.2023.pdf
-
I_13.Contract servicii de consultanta managemnt PNNR-C10-I1.4-376. 22.02.2023.pdf
-
I_14.Contract servicii de consultanta management PNNR-C10-I1.2-1003. 23.02.2023.pdf
-
I_15.Contract servicii de consultanta management PNNR-C10-I1.4-373. 22.02.2023.pdf
-
I_16.Contract consultanță management PNRR-C10-I3-1022.02.03.2023.pdf
-
I_17.Contract servicii de proiectare PNRR Scoala Ciocaia. 16.03.2023.pdf
-
I_18.Contract servicii de actualizare DALI si actualizare Proiect Tehnic-contract de finantare nr8640 din 21.01.2023.pdf
-
I_19.Contract servicii de consultanta managment PNNR-C10-I2-227-02.03.2023.pdf
-
I_20.Contract servicii de mentenenta pentru instalatii si echipamente de bazin de inot 31.03.2023.pdf
-
I_21.Contract servicii de inot POCU proiect Sportul este pentru toți 30.03.2023.pdf
-
I_22.Contract servicii de proiectare pentru obiectiv finantat prin contract nr.8776 din 23.01.2023.pdf
-
I_23.Contract lucrare de desfiintare constructie nr.54124-C4-fundatie existenta. 23.03.2023.pdf
-
I_24.Contract lucrari de ridicare a cota capacelor de drum-31.03.2023.pdf
-
II_01.Contract achizitie bunuri si consumabile 15.06.2023.pdf
-
II_02.Contract achiziție Lot 2-Materiale consumabile necesare functionarii laboratoarelor SMART 14.06.2023.pdf
-
II_03.Contract servicii masa calda POCU 2014-2020. 03.04.2023.pdf
-
II_04.Contract servicii de consultanta de specialitate in domeniu topografie si cadastru pentru UAT Oras Sacueni 03.05.2023.pdf
-
II_05.Contract servicii de monotorizare post inchidere depozit de deseuri neconform ,Oras Sacueni 17.05.2023.pdf
-
II_06.Contract servicii de paza pentru diverse obiective de interes local pe teritoriul administrativ al orasului Sacueni04.05.2023.pdf
-
II_07.Contract servicii de elaborare SF( studiu Topo, geo,documentatii tehnice pentru obtinere avize) 19.05.2023.pdf
-
II_08.Contract servicii de elaborare SF( studiu Topo, geo,documentatii tehnice pentru obtinere avize) contract de finantare 138008. 19.05.2023.pdf
-
II_09.Contract servicii de consultanta in domeniul protectia mediului 08.06.2023.pdf
-
II_10.Contract servicii de dirigintie de santier 16.06.2023.pdf
-
III_01.Contract achiziție echipamente de transport și piese de schimb 19.09.2023.pdf
-
III_02.Contract achiziție cartușe toner pentru imprimante și copiatoare 20.09.2023.pdf
-
III_03.Contract servicii de curățenie și măturare a străziilor în Oraș Săcueni 11.07.2023.pdf
-
III_04.Contract servicii de dirigenție Revitalizare fizică și economică Tronson 2-28.07.2023.pdf
-
III_05.Contract servicii consultanță management și servicii conexe AFM Toldy 04.07.2023.pdf
-
III_06.Contract reparații buldoexcavator venieri VF 10.33 V.B-oraș săcueni 01.08.2023.pdf
-
III_07.Contract consultanță în elaborarea cererii de finanțare PRNV-2023-622A-1 pentru Oraș Săcueni 28.08.2023.pdf
-
III_08.Contract elaborare proiect tehnic pentru proiect C10-I2-227 29.08.2023.pdf
-
III_09.Contract elaborare proiect tehnic pentru proiect C10-I1.4-376 29.08.2023.pdf
-
III_10.Contract servicii de elaborare cerere de finanțare PRNV-2023-714.B pentru Oraș Săcueni 05.09.2023.pdf
-
III_11.Contract servicii de transport perioada de sustenabilitate a proiectului SMIS 127932-28.09.2023.pdf
-
III_12.Contract servicii masă caldă II proiect Sportul este pentru toți-14.09.2023.pdf
-
III_13.Contract lucrări de reparații drum comunal Ciocaia 27.07.2023.pdf
-
III_14.Contract servicii de inbunătățirea instalației termice și eficientizarea sistemului de filtrare a apei la bazin de inot 10.07.2023.pdf
-
IV_01.Contract achiziție materiale de construcții 12.10.2023.pdf
-
IV_02.Contract servicii de dezăpezire pe raza UAT Oras Sacueni si materiale antiderapant pentru dezăpezire.27.10.2023.pdf
-
IV_03.Servicii de consultanta integrata in achizitii publice 04.10.2023.pdf
-
IV_04.Contract servicii de asistenta sociala sustenabilitate SMIS 127932 -14.112023.pdf
-
IV_05.Contract lucrări reparații prin asfaltare drum agricol D4, Oraș Săcueni.27.10.2023.pdf
-
IV_06.Contract lucrări de reabilitare având scopul creșterii eficienței energetice al clădirii școlii gimnaziale din localitatea Ciocaia, oraș Săcueni.pdf
-
IV_07.Contract lucrări având ca obiect Realizara unei infrastructuri conexe și sigure pentru deplasările cu biciclete în Orașul Săcueni, județul Bihor etapa II-.pdf
-
-001. Centralizator contracte 2022 cu sume mai mari de 5000 Euro TRIMESTRU I.doc
-
-002. Centralizator contracte 2022 cu sume mai mari de 5000 Euro TRIMESTRU II.doc
-
-003. Centralizator contracte 2022 cu sume mai mari de 5000 Euro TRIMESTRU III.doc
-
-004. Centralizator contracte 2022 cu sume mai mari de 5000 Euro TRIMESTRU IV.doc
-
01 Contract Margostep.pdf
-
02 Pachet instalatii sanitare.pdf
-
03 Servicii de asistenta tehnica Indeco-Software.pdf
-
04. Servicii sociale specifice compartimentului de servicii sociale din cadrul DAS.pdf
-
05 Oragnizare curs de calificare Reducerea numarul persoanelor aflate in risc de saracie sa excluziune social din comunitatea marginalizata in Oras Sacueni.pdf
-
06 Achizitie servicii de dirigentie de santier Eficientizarea sistemului de iluminat public a orasului Sacueni.pdf
-
07 Servicii de transport Reducerea numarul persoanelor aflate in risc de saracie sa excluziune social din comunitatea marginalizata in Oras Sacueni.pdf
-
08 Achizitie materiale pentru intretinerea iluminatului public.pdf
-
09 Servicii de consultanta de specialitate in domeniu topografie si cadastru pentru Oras Sacueni.pdf
-
10 Programul privind cresterea eficientei energetice cladiri publice Reabilitarea în vederea eficientizarii energetice a gradinitei Cubulcut din Oras Sacueni.pdf
-
11 Consultanta in cadrul Programului privind cresterea eficientei energetice Eficientizarea energetice a cladirii adm.Cubulcut din Orasul Sacueni.pdf
-
12 Elaborare PT si verificare tehnica pt.proiect Reabilitare in vedere eficientizarii energetice a cladirii adm.din Cubulcut,Orașul Sacueni jud.Bihor.pdf
-
13 Elaborare DALI Reabilitare in vederea eficientizarii energetice a cladirii administrative Cubulcut din oras Sacueni.pdf
-
14 Panouri temporare pentru proiect finantat din POR Revitalizare fizica,economica si sociala a Orasului Sacueni.pdf
-
15 Achizitie bunuri si consumabile.pdf
-
16 Servicii achizitionare soft Asisoc.pdf
-
17 Intocmire studiu topografic, studiu geotehnic si verificare AF Amenajare canal pluvial si amenajare baraje.pdf
-
18 Intocmire SF Amenajare canal pluvial si amenajare baraje.pdf
-
19 Reparatii curente la cladirea administrativa Cubulcut.pdf
-
20 Realizare lucrari de reparatii trotuare in loc. Ciocaia,Cubulcut si oras Sacueni.pdf
-
21 Lucrari de desfundare mecanica si manuala a santurilor pe raza UAT oras Sacueni.pdf
-
22 Servicii de consultanta in vederea pregatirii si elaborarii cererii de finantare POR 2021-2027 prioritatile 3 si 4.pdf
-
23 Servicii de consultanta in vederea pregatirii si elaborarii cererii de finantare pentru proiectul Dezvoltare retea de piste de biciclete in oras Sacueni.pdf
-
24 Servicii de consultanta Centru educational pentru tineret la nivel comunitar in orasul Sacueni POR 2021-2027.pdf
-
25 Servicii de consultanta Construire piata cu parcare in oras Sacueni POR 2021-2027.pdf
-
26 Servicii de consultanta Eficientizarea iluminatului public in oras Sacueni Etapa II AF.pdf
-
27 Elaborare SF Modernizare strazi in oras Sacueni local. Sacueni,Cubulcut, Cadea, Olosig prin program Anghel Saligny.pdf
-
28 Elaborare PT Modernizare strazi in oras Sacueni local. Sacueni,Cubulcut, Cadea, Olosig prin program Anghel Saligny.pdf
-
29 Achizitie echipamente de transport si piese de schimb.pdf
-
30 Achizitie cartuse toner pentru imprimante si copiatoare.pdf
-
31 Servicii elaborare studii tehnice Amenajare coridor de mobilitate cu infiintarea serviciului de transport local in oras Sacueni.pdf
-
32 Lucrari de reparatii grad Camin Cultural Cadea, oras Sacueni.pdf
-
33 Consolidare zona verde în zona casei de cultură de pe strada Libertății, Oraș Săcueni.pdf
-
34 Servicii de elaborare audit energetic si expertiza tehnica pentru eficientizare energetica a blocurilor Sacueni.pdf
-
35 Reparatii curente cladire administrativa Olosig.pdf
-
36 Servicii de elaborare studii tehnice si DALI.pdf
-
37 Consultanta pentru accesare fonduri nerambursabile POIM 14-20 Masuri de producere a energiei din surse regenerabile destinate autoritatilor administratiei publice.pdf
-
38 Elaborare SF Sistem centralizat de producere si distributie a energiei termice pentru cladirile publice don localitatea Sacueni,utilizand surse regenarabile de energie-energie geotermala.pdf
-
39 Servicii de masuratori topografice si documentatie cadastrala localitatea Cadea.pdf
-
40 Servicii de intretinere a iluminatului public si materiale pentru intretinerea iluminatului public.pdf
-
41 Consultanta Management proiect Sportul este pentru toti.pdf
-
42 Achizitie produse de papetarie.pdf
-
43 Servicii de elaborare DALI,STUDII,PROIECTARE , Eficientizarea sistemului de iluminat public a orasului Sacueni.pdf
-
44 Servicii de reparare si constatare defectiuni la autovehicule din parc auto Oras Sacueni.pdf
-
45 SF Construire complex de agrement Aquapark in localitatea Sacueni.pdf
-
46 Servicii de consultanta in management pentru proiect PNRR-C10 Fond local-Investitia 4.pdf
-
- Centralizator achizitii 2021 peste 5000 euro.xlsx
-
- PAAP 2021 Rev 1.pdf
-
Achizitie echipamente pentru Operator.pdf
-
Achizitie placute emailate cu denumire strada.pdf
-
Achizitii bunuri si consumabile.pdf
-
Achizitii produse de papetarie.pdf
-
Achizitioanre pietris pentru UAT Oras sacueni si satele apartinatoare.pdf
-
Achizitionare cartuse si tonere pentru imprimante si copiatoare.pdf
-
Achizitionare echipamente transport si piese de schimb.pdf
-
Achizitionare pompe pentru sistem public de alimentare cu apa.pdf
-
Achizitionarea material antideparant impotriva zapezii.pdf
-
Achziite materiale de constructie constructii.pdf
-
Bonuri valorice benzina.pdf
-
Bransament de apa geotermala pentru bazin de inot in localitatea Sacueni.pdf
-
Contract de furnizare Interpal .pdf
-
Contract de furnizare Margostep.pdf
-
Contract de furnizare Zsotrade.pdf
-
Contract furnizare PIATRA 2021.pdf
-
Contract servicii AVE - depozit.pdf
-
Contract servicii Terra Siltop.pdf
-
Desfundare mecanica si manuala a santurilor pe raza UAT Oras Sacueni.pdf
-
Documentatie [pentru obtinere aviz ISU- Infiintare centru de invatamant in Orasul Sacueni, jud Bihor.pdf
-
Documentatii de intabulare strazi.pdf
-
Elaboarare Plan de Mobilitate Urbana al orasului Sacueni.pdf
-
Elaborare PT+ DEE -Eficientizarea energetica prin gestionarea inteligenta a energiei in cladirea -cladirea scolii gimnaziale Toldy- Sannicolau de Munte C1.pdf
-
Elaborare PT+ DEE-- Lucrari de reabilitare avand ca scopul cresterea eficientei energetice a caladirii primarie, orasul Sacueni.pdf
-
Elaborare Studiu de fezabilitate si documentatie obtinerea avizelor- Centru mutifunctional de inovatie si cercetare in robotica.pdf
-
Elaborare Studiu de fezabilitate si documentatie obtinerea avizelor- Construire centru balnear, in orasul Sacueni.pdf
-
Elaborare Studiu de fezabilitate si documntatie obtinerea avizelor- Construire atelier, sala si hala , in cadrul Liceului Tehnologic nr 1 Cadea.pdf
-
Elaborare Studiu de fezabilitate si documntatie obtinerea avizelor- Realizare atelier scolar de sudura subadiacenta, arc de sudura sub apa, in cadrul Liceului Tehnologic nr 1 Cadea.pdf
-
Elaborarea de alimentare cu energie termica al Orasului Sacueni.pdf
-
Instrumente muzicale - POCU 127932.pdf
-
Lucrari de explorare al forajelor -Foraj Primaria 4692 si Primaria 4694.pdf
-
Lucrari de terasament.pdf
-
Monitorizare post inchidere -depozit de deseuri.pdf
-
Organizare curs compentente sociale, comune, competente civice.pdf
-
Organizarea unei campanii de informare si constientizare POCU 138336.pdf
-
Reabilitare Iluminatului public in zona parcului.pdf
-
Realizarea sistem de canalizare pentru evacuarea apei freatice pe amplasamentul bloc ANL.pdf
-
Servicii consiliere anteprenoriala POCU 127932.pdf
-
Servicii de catering hrana pentru participantii elevi- POCU 138336.pdf
-
Servicii de colectare, transport si eliminare deseuri -centru de vaccinare.pdf
-
Servicii de consulta oferite echipei de implementare- Fonduri Norvegiene PN 1003.pdf
-
Servicii de consultanta achizitii publice-POAT- smis 143479.pdf
-
Servicii de consultanta de specialitate mediu.pdf
-
Servicii de consultanta in achizitii publice- Fonduri Norvegiene PN 1003.pdf
-
Servicii de consultanță elaborare cerere de finantare-POCU AP6.pdf
-
Servicii de curatare si maturare a strazilor.pdf
-
Servicii de elaboarare DALI-Eficientizarea energetica prin gestionarea inteligenta a energiei in cladirea -cladirea scolii gimnaziale Toldy- Sannicolau de Munte C1.pdf
-
Servicii de elaboarare documentatie pentru obtinerea de licentei de dare in exploarare- apa termala.pdf
-
Servicii de formare -Oragnizare curs de calificare lucrator finisor POCU 127932.pdf
-
Servicii de informare si orientare profesionala -POCU 127932.pdf
-
Servicii de intretinere iluminat public, pentru UAT Oras Sacueni.pdf
-
Servicii de managmant POCU 138336.pdf
-
Servicii de monitorizare si control POCU 127932.pdf
-
Servicii de proiectare DTAC -GAZ NAtural.pdf
-
Servicii de repararea si constatarea defectiuni la autovehiculele din parc auto oras Sacueni.pdf
-
Servicii educatie parentala POCU 138336.pdf
-
Servicii elaboarare materiale educationale in format video- POCU 127932.pdf
-
Servicii externalizate de organizare evenimente POCU 127932.pdf
-
Servicii externalizate instruire muzicala -coarde POCU 127932.pdf
-
Servicii externalizate instruire muzicala -suflante POCU 127932.pdf
-
Servicii medicale in asitenta medicala scolare.pdf
-
Servicii organizare concurs plan de afaceri - POCU 127932.pdf
-
Studiu de fezabilitate - Construire complex de agrement Aquapark in localitatea Sacueni.pdf
-
Studiu de fezabilitate- Centru rezidential pentru persoane varstnice in localitatea Ciocaia.pdf
-
Studiu de Fezabilitate- Construire si dotare Camin cultural Olosig, oras Sacueni, jud. Bihor.pdf
-
- Centralizator contracte mai mari de 5000 Euro_.pdf
-
01. Consultanta in domeniul de specialitate protectia Mediului.pdf
-
02. Diverse echipamente de transport si piese de schimb.pdf
-
03. Pachet produse de papetarie.pdf
-
04. Servicii de intretinere a iluminatului public in orasul Sacueni si satele apartinatoare.pdf
-
05. Pachet instalatii sanitare, pachet prodese de uz general , unelte, consumabile, alte articole diverse tipuri pentru UAT SAcueni.pdf
-
06. Achiziie materiale de constructii.pdf
-
07. Servicii de curatenie si maturarea strazilor in oras Sacueni si satele apartinatoare.pdf
-
08. Servici de colectare si transport a deseurilor menajere.pdf
-
09. Servicii de colectare si transport a deseurilor menajere.pdf
-
10. Actualizare studii de fundamentare si actualizare regulamnet local de urbanism.pdf
-
11.Servicii de dirigintie de santier oentru obiectivul de investitii- Modernizarea strazilor in satele Cadea si Sannicolau de Munte, oras Sacueni, judetul Bihor.pdf
-
12. Echipamente de sudura.pdf
-
13. Servicii de instalare retea furnizare WIFI pentru conectarea la internet in comunitatile locale - WIFI4EU.pdf
-
14. Reabilitare cladire Primarie Sacueni.pdf
-
15.Servicii de colectare si transport a deseurilor menajere.pdf
-
16. Servicii de toaletare arbori priculosi.pdf
-
17. Bonuri valorice carburanti-benzina.pdf
-
18. Sistem de supraveghere video Cadea.pdf
-
19. Sistem de sonorizare si lumina tehnic la camin cultural Sacueni.pdf
-
20. Servicii de colectare sui transport a deseurilor menajere.pdf
-
21. Reparatii curente la trotuarele din localitatea Sannicolau de Munte.pdf
-
22. Servicii de dezinfectie pe spatii publice UAT Oras Sacueni.pdf
-
23. Consultatnta in domeniul de specialitate topografie si cadastru.pdf
-
24. Consultanta in domeniul de specialitate arhitectura pentr UAT Oras Sacueni.pdf
-
25. Materiale pentru intretinerea iluminatului public Sacueni.pdf
-
26. Racordare la reteaua electrica a bazinului de inot.pdf
-
27. Servicii de colectare si transport a deseurilor menajere.pdf
-
28. Reparatii curente trotuare din localitatea Sacueni.pdf
-
29. Achizitie bunuri si consumabile pentru UAt Oras Sacueni.pdf
-
30. Furnizare si montaj -Sistem supraveghere video Oras Sacueni.pdf
-
31. Servicii de colectare su transport a deseurilor menajere.pdf
-
32. Consultatnta in domeniul de specialitate protectia mediului.pdf
-
33. Furnizare de combustibil lichid, motorina, pentru alimentarea utilajelor si autoturismelor, care formeaza percul auto al orasului Sacueni.pdf
-
34. Echipament de bucatarie industriala.pdf
-
35. Roboti de bucatarie.pdf
-
36. Lucrari de decolmatare si reprofilare santuri pe raza administrativa a UAT Oras Sacueni.pdf
-
37. Mobilier pentru dormitor, pentru camera de zi si pentru sufragerie.pdf
-
41.Servicii de paza pentru diverse obiective de interes local pe teritoriul administrativ al orasului.pdf
-
PAAP 2020.pdf